Garantie & klachten

Garantie

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. Ik raad u aan om uw klacht eerst rechtstreeks bij mij te melden. Dit kan eenvoudig door een e-mail te sturen naar info@feestopnr30.nl of door contact met mij op te nemen via Instagram. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.